Friday, 2024-03-29, 10:21 AM
Welcome Guest | RSS
 
Main تصادف مرگبار - ForumRegistrationLogin
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » IRAN » News (اخبار) » تصادف مرگبار (جاده شیراز ـ اصفهان)
تصادف مرگبار
SIYA-F2Date: Monday, 2009-10-19, 10:40 PM | Message # 1
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 21
Awards: 3
Reputation: 4
Status: Offline
سایت تابناک: در حادثه رانندگي صبح امروز بین دو دستگاه اتوبوس در مسير اصفهان به شيراز در کيلومتر 10 جاده شيراز ـ اصفهان در نقطه چشمه بيدي تعدادی از دانشجویان جان خود را از دست دادند.

خروج یک دستگاه اتوبوس ـ که از کرج به سمت شیراز در حال حرکت بود ـ از مسیر خود و سپس تخریب گارد ریل توسط این اتوبوس و ورودش به مسیر مخالف منجر به برخورد با اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات فارس که از شیراز به سمت مرودشت در حال حرکت بود شد، که متاسفانه در اثر این برخورد 7 نفر از هموطنانمان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بر پایه این گزارش، بنا بر اعلام مرکز فوريت‏هاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شيراز و همچنین گزارش های مردمی، بر اثر اين حادثه تاکنون سه تن از دانشجویان و راننده اتوبوس حامل آنها و همچنین سه تن از سرنشینان اتوبوس مقابل کشته شده و 37 نفر مصدوم این حادثه نیز به بيمارستان‏هاي شيراز انتقال داده شده اند.

مرکز اورژانس شيراز هم اعلام کرد: با توجه به اين که تعدادي از مصدومان توسط مردم و گروه‏هاي امدادي ديگر به بيمارستان‏ها انتقال داده شدند، احتمال افزايش آمار مصدومان وجود دارد.همچنین آخرین گزارش ها از شیراز حاکی از وخیم بودن حال دو تن از دانشجویان در این حادثه دارد.

گفتنی است که، دانشگاه علوم تحقیقات استان فارس در فاصله 70 کیلومتری شمال شرق شیراز و درجاده سد درودزن قرار دارد که هر روز چند دستگاه اتوبوس وابسته به بخش خصوصی کار جابجائی دانشجویان به شیراز و برعکس را انجام می دهند.

بر اساس آخرین گزارش ها تعداد کشته شدگان حادثه رانندگی صبح امروز محور شیرازـ اصفهان به 5 نفر افزایش یافت و مصدومین نیز 41 نفر اعلام شد که در بیمارستان های شهید رجایی و نمازی شیراز بستری شده اند.البته مسئولین اورژانس فارس گفته اند که به دلیل وخامت حال برخی از مصدومان احتمال افزایش تعداد کشته های این حادثه وجود دارد.



Message edited by SIYA-F2 - Monday, 2009-10-19, 10:48 PM
 
mohajerDate: Monday, 2009-10-19, 11:25 PM | Message # 2
Admin
Group: Administrators
Messages: 16
Awards: 4
Reputation: 6
Status: Offline
Midooni ke tanha chizi ke toye donya rotbeye awal darim motasefaneh tasadofe ! va badesh aloedegiye hava va .....
 
SIYA-F2Date: Tuesday, 2009-10-20, 10:05 PM | Message # 3
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 21
Awards: 3
Reputation: 4
Status: Offline
BALE MOTASEFANE,,MER 30 AZ TAWAJOE SHOMA ;)
 
Forum » IRAN » News (اخبار) » تصادف مرگبار (جاده شیراز ـ اصفهان)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright Mohajer © 2024