Friday, 2024-03-29, 2:34 AM
Welcome Guest | RSS
 
Main صافی گلپایگانی - ForumRegistrationLogin
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » IRAN » News (اخبار) » صافی گلپایگانی (انتقاد شدید)
صافی گلپایگانی
SIYA-F2Date: Friday, 2009-10-16, 1:33 AM | Message # 1
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 21
Awards: 3
Reputation: 4
Status: Offline
خبرگزاری مهر: آیت‌الله صافی گلپایگانی از برخی سیاست‌های دولت به شدت انتقاد کرد و گفت: اگر کسانی بخواهند بدون توجه به نظرات علما و دلسوزان اصول و ارزش‌های انقلاب را تغییر دهند، با خشم خداوند و قهر مردم روبرو خواهند شد.

مرجع تقلید شیعیان در سخنان خود با اشاره به مقام و منزلت زن در اسلام گفت: هیچ دین و مکتبی این همه برای زن ارزش قایل نشده است. اسلام است که بالاترین کرامت را به زن‌ها می‌دهد و مردها را موظف می‌نماید که به زن‌ها خدمت نمایند.

معظم له با ذکر اینکه احترام به حقوق انسان‌ها بدون توجه به استعدادهای فطری آن‌ها امکان ندارد، افزود: خدمت به زن این نیست که کارهایی که ارتباط با مردها دارد به آنان بدهیم زیرا فرهنگ اسلامی ما با فرهنگ غرب و شرق تفاوت‌های زیادی دارد.

وی با انتقاد از پافشاری برخی بر مواضع غیر دینی اضافه کرد: متأسفانه می‌آیند در قم که مرکز تشیع است، اعلام می‌کنند که برای بعضی از استان‌ها استاندار زن منصوب می‌کنیم؛ مگر می‌خواهید که با قرآن و پیامبر جنگ کنید که اینچنین خلاف شرع می‌گویید؟ شما با چه کسی می‌خواهید لجبازی کنید؟ آیا با احکام خدا و مسلّمات دین مخالف هستید؟

معظم له ادامه داد: این مملکت، مملکت اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه است؛ مملکت شهیدان، جانبازان و آزادگان است. افتخار ما در دنیا به همین است و ما ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم. البته ما در راه انجام وظیفه شکست نمی‌خوریم؛ ما مأمور به ابلاغ احکام هستیم؛ چه می‌خواهند عده‌ای توجه کنند و یا توجه ننموده و فکر خود را تحمیل نمایند.

 
Forum » IRAN » News (اخبار) » صافی گلپایگانی (انتقاد شدید)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright Mohajer © 2024