Thursday, 2024-03-28, 10:44 PM
Welcome Guest | RSS
 
Main خلع گمشده - ForumRegistrationLogin
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » IRAN » Wisdom (حکمت) » خلع گمشده (حکمت)
خلع گمشده
mohajerDate: Sunday, 2010-01-31, 3:48 PM | Message # 1
Admin
Group: Administrators
Messages: 16
Awards: 4
Reputation: 6
Status: Offline

هر انسانی‌ وقتی که صادقانه و عمیق در وجود خودش جستجو کند پی‌ میبرد که گمشدهی یا به عبارت دیگر خلا دارد، خلی بسیار بزرگ و بی‌ نهایت بزرگ و خلای به اندازهٔ خود خدا
انسانها با روشهای سالم یا قیر سالم از قبیل ورزش، موسیقی، نقاشی، کاردستی، کارکردن، ارتباطات جمع و اینترنت و تلفن و تلویزیون و مشروب و مواد مخدر و .....سعی‌ میکنند که این خلا درونی خودشان را پر کنند و ارضا و پر شوند و به آرامش برساند. روشهای نه سالم که لذتهای لحظه ایی دارند و تاثیرات بسیار مخرب بر روی جسم و جان و روح شخص میگذرند و روش صحیح و اصلی‌ نیست و روشهای سالم هم که هر انسانی‌ در زمان و جایگاه و اندازهٔ خودش به آن نیازمند هست هم یک از بینهایتم آن خلا را قادر به پر کردن نیست و این هم روش صحیح و اصلی‌ نیست. چون این خلا بسیار بزرگ هست و وسعت آن به اندازهٔ خدا هست و فقط خود قادر هست که بیاید و در این خلا درونی ما بنشیند و آن را کاملا پر کند و ما پر و کامل شویم و به آرامش میرسیم و به گونه ایی آن گمشدهٔ خود را پیدا می‌کنیم.
بلا در ابتدای خلقت که خداوند آدم و هوا را آفرید، خداوند در میان آنها میخرامانید و در میان آنها ساکن بود و با آنان سخن میگفت ولی‌ به واسطهٔ نا‌ فرمانی آدم و هوا از خدا و به واسطهٔ گناه، بین انسانها و خداوند درهٔ بزرگ گناه به وجود آمد که بین انسانها و خدا فاصله به وجود آمد. و آرامشی را که انسانها در ابتدا بواسطهٔ در کنار خدا ساکن بودند، داشتند از دست دادند.
دوست عزیز اگر امروز به این لحظه رسیدی که پی‌ به این حقیقت بردی که خالی در وجودت هست، خداوند حاضر هست بیاید و در تو ساکن شود و خلع تو را پر کند تا تو آن گمشدهت را پیدا کنی‌ و به آرامش برسی‌ و همچنین به نجات و هیات جاویدان. لازم نیست که تو از پایین به بالا به خدا برسی‌ (مذهب) و عمل و قوانین و شریعت خدا را کاملا درست انجام دهی‌، چون هیچ انسانی‌ کامل نیست، ولی‌ خود خدا حاضر هست با فیض خودش از بالا به پایین بیاید و گناهان تو را ببخشد و در خلا تو ساکن شود. چون عیسی مسیح میفرماید که من آمدم تا مریضان و فقیران در روح را بشارت، شفا و نژاد دهم.
این خبر خوش نجات (تولد تازه و هیات جاویدان)برای تو هست که چگونگی و روش گرفتن نجات را در موضوع بعدی بیشتر مورد برسی‌ میدهیم.
آرامش خداوند بر شما با د

نویسنده:محبت از هلند
 
Forum » IRAN » Wisdom (حکمت) » خلع گمشده (حکمت)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright Mohajer © 2024