Friday, 2024-04-19, 8:00 AM
Welcome Guest | RSS
 
Main بمبگذاری بلوچستان - ForumRegistrationLogin
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » IRAN » News (اخبار) » بمبگذاری بلوچستان (خامنه ای کشورهای غربی را متهم کرد)
بمبگذاری بلوچستان
SIYA-F2Date: Monday, 2009-10-19, 10:35 PM | Message # 1
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 21
Awards: 3
Reputation: 4
Status: Offline
پیام خامنه ای در مورد حادثه بمبگذاری روز گذشته بلوچستان

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت تروریست های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را که از سوی سازمانهای جاسوسی برخی دولتهای استکباری حمایت می شوند، بیش از پیش آشکار ساخت. به شهادت رساندن مومنان فداکاری همچون سردار شجاع و با اخلاص شهید نورعلی شوشتری و دیگر فرماندهان آن بخش از کشور و دهها نفر از برادران شیعه و سنی و فارس و بلوچ، جنایتی در حق ملت ایران و به خصوص منطقه بلوچستان است که این انسانهای شریف، همت خود را بر امنیت و آبادی آن نهاده و مخلصانه برای آن تلاش می کردند.
دشمنان بدانند که این ددمنشی ها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار که همان راه اسلام و مبارزه با جنود شیطان است، سست کند و به وحدت و همدلی مذاهب و اقوام ایرانی خدشه وارد سازد.
مزدوران حقیر و پلید استکبار نیز یقین داشته باشند که دست قدرتمند نظام اسلامی در دفاع از امنیت آن منطقه مظلوم و آن مردم وفادار، لحظه ای کوتاهی نخواهد کرد و متجاوزان به جان و مال و امنیت مردم را به سزای اعمال خیانتکارانه خواهد رسانید.
اینجانب شهادت جان باختگان این حادثه بویژه سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و دیگر پاسداران عزیز را به خانواده های محترم آنان تبریک و تسلیت گفته، علو درجات آنان و شفای عاجل آسیب دیدگان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
سید علی خامنه ای
27/مهر /



Message edited by SIYA-F2 - Monday, 2009-10-19, 10:36 PM
 
Forum » IRAN » News (اخبار) » بمبگذاری بلوچستان (خامنه ای کشورهای غربی را متهم کرد)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright Mohajer © 2024