Friday, 2024-03-29, 1:55 PM
Welcome Guest | RSS
 
Main مردی که از آسمان توی خاک سوئد افتاد! - ForumRegistrationLogin
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » IRAN » News (اخبار) » مردی که از آسمان توی خاک سوئد افتاد! (آیا می‌دانی من کیستم؟)
مردی که از آسمان توی خاک سوئد افتاد!
SIYA-F2Date: Monday, 2009-10-19, 10:55 PM | Message # 1
Lieutenant
Group: Moderators
Messages: 21
Awards: 3
Reputation: 4
Status: Offline
آیا می‌دانی من کیستم؟ خواهش می کنم کمکم کن." با این عبارات مختصر، مردی حدودا شصت ساله که گمان می‌رود لبنانی‌الاصل باشد، از طریق رسانه‌های سوئدی خواهان کمک برای شناختن هویت خود شد.

به گزارش پرس.تی.وی - بیروت، پلیس سوئد در شهر مالمو در جنوب این کشور مردی را پیدا کرد که تلاش ‌می‌شود هویت وی و چگونگی رسیدنش به این شهر مشخص شود.

این مرد گفت: «تا وقتی که پلیس به من نگفته بود، نمی‌دانستم که در سوئد هستم. من نمی‌دانم کی هستم و چگونه به اینجا آمده‌ام».

با توجه به گزارشات اولیه دریافتی توسط پلیس سوئد، این شخص که موهای سر و ریش او کاملا سفید است سامی حسین نام دارد. با این حال پلیس با بررسی تمام ادارات ثبت هویت، هیچ شخصی را با این نام پیدا نکرد. پس از این پلیس سوئد به رسانه‌ها متوسل شد تا هویت این شخص مشخص شود. فری که در چند روز گذشته تمام جامعه سوئد را به خود مشغول کرده است.

سخنگوی پلیس سوئد گفت: «تماس‌های زیادی گرفته شده و افرادی بوده‌اند که مدعی شدند از دوستان این شخص هستند، اما پس از بررسی مشخص شد که بیشتر اطلاعات رسیده غیر دقیق بوده‌ است».

این شخص که حافظه خود را از دست داده زبان انگلیسی را در سطح قابل قبولی صحبت می‌کند و اطلاعاتی بدست آمده که وی لبنانی‌الاصل است، اما پلیس تا این لحظه قادر نبوده تا کسی از افراد خانواده وی را پیدا کند.

 
Forum » IRAN » News (اخبار) » مردی که از آسمان توی خاک سوئد افتاد! (آیا می‌دانی من کیستم؟)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright Mohajer © 2024